Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Bmw 1502-2002 (E10) 1602 (1971-1975) 85km » 8AM 355 500-621 hella
wybrany samochód: 
Bmw 1502-2002 (e10) 1602 (1971-1975) 85km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 8AM 355 500-621 HELLA

8AM 355 500-621 Pompa hamulcowa HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

AM0062

numer części:

8AM 355 500-621

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]19,05
Gwintowana złączkaM10 x 1 (x3)
MateriałŻeliwo szare
System hamulcowyBENDIX
Techniczny numer informacyjnyAM0062
nr EAN4082300437690

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 8AM 355 500-621 HELLA

numery OEM:
RENAULT      7700617708
RENAULT      7700624692
RENAULT      7701348206
zamienniki:

Zastosowanie Pompa hamulcowa 8AM 355 500-621 HELLA w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.