Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 8AS 355 667-181 hella

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-181 HELLA

8AS 355 667-181 Cięgło, hamulec postojowy HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

AS6718

numer części:

8AS 355 667-181

producent:

HELLA

Długość [mm] 175
Ciężar [kg] 0,047
Techniczny numer informacyjny AS6718
nr EAN 4082300537802

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-181 HELLA

numery OEM:
FORD      1064280
FORD      1094178
FORD      1209852
FORD      1220462
FORD      1226733
FORD      1226763
FORD      1232018
FORD      1253162
FORD      1335046
FORD      1343668
FORD      2M512A635AA
FORD      3S412A635AA
FORD      3S412A635AB
FORD      3S412A635AC
FORD      98AG2A635AC
FORD      98AG2A635AD
FORD      98AG2A635AE
FORD      98AG2A635AF
FORD      98AG2A635AG
MAZDA      D35044430C
MAZDA      D35044430D

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-181 HELLA w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.