Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 302 064 topran

Cięgło, hamulec postojowy 302 064 TOPRAN

302 064 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

302 064

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 302 064 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L/P (175mm) pasuje do: FORD FIESTA V, FOCUS I, FOCUS I/KOMBI, FUSION, MAZDA 2 1.2-2.0 10.98-12.12
numery OEM:
FORD      1 064 280
FORD      1 094 178
FORD      1 209 852
FORD      1 220 462
FORD      1 232 018
FORD      1 253 162
FORD      1 335 046
FORD      1 343 668
FORD      2M512A635AA
FORD      3S412A635AB
FORD      3S412A635AC
FORD      98AG2A635AC
FORD      98AG2A635AD
FORD      98AG2A635AE
FORD      98AG2A635AF
FORD      98AG2A635AG
MAZDA      D350 44 430C
MAZDA      D350 44 430D

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 302 064 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.