Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 711-751 hella

Alternator 8EL 011 711-751 HELLA

8EL 011 711-751 Alternator HELLA
hella 8EL 011 711-751
Alternator 8EL 011 711-751
8EL 011 711-751
hella 8EL 011 711-751 Alternator
556.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

JA1607IR

numer części:

8EL 011 711-751

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 80
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 60
Ilość żeber 6
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300335989

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 711-751 HELLA

Alternator (14V, 80A) pasuje do: NISSAN ALMERA II, ALMERA TINO, PRIMERA 1.5-1.8LPG 06.96-10.08

Alternator 8EL 011 711-751 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Alternator 8EL 011 711-751 producenta HELLA

NISSAN

231004M510, 23100AU000, 23100BU00A, 23100BU010, 23100BU015, 5281031000

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 265 52 21
MERCEDES-BENZ      A 000 265 52 21
MITSUBISHI      A2T B3191
MITSUBISHI      A2T B3191A
NISSAN      23100-4M510
NISSAN      23100-AU000
NISSAN      23100-BU00A
NISSAN      23100-BU010
NISSAN      23100-BU015
NISSAN      52810-31000
INFINITI      23100-4M510
INFINITI      23100-AU000
INFINITI      23100-BU00A
INFINITI      23100-BU010
INFINITI      23100-BU015
INFINITI      52810-31000

Zastosowanie Alternator 8EL 011 711-751 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów