Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 102-561 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 102-561 HELLA

8FK 351 102-561 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 102-561
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 102-561
8FK 351 102-561
hella 8FK 351 102-561 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 102-561 hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 102-561 hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 102-561

producent:

HELLA

Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 150
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producenta: Delphi / Harrison
ID kompresora: V5
Ilość żeber: 6
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego:
śr. koła pasowego [mm]: 125
Technika połączeń: H/PAD
Napięcie znamionowe: 12Pojemności układu -

https://compressor.bhs-content.com/fillingquantities
WAżNE : WEDżUG INSTRUKCJI MONTAżU
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 102-561 HELLA

numery OEM:
OPEL      11 35 046
OPEL      18 54 025
OPEL      18 54 055
OPEL      18 54 130
OPEL      68 54 076
OPEL      91 96 942
VAUXHALL      1131739
VAUXHALL      1133543
VAUXHALL      1135046
VAUXHALL      1854055
VAUXHALL      R1580006
zamienniki:
3700K493
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 102-561 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.