Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 110-701 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-701 HELLA

8FK 351 110-701 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 110-701
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-701
8FK 351 110-701
hella 8FK 351 110-701 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-701 hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 110-701

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Denso
ID kompresora 10PA17J
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 126
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń w/o
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4082300180039

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-701 HELLA

SPRĘŻARKA KLIM HELLA/MAHLE 70817417/8FK351110701
numery OEM:
CHRYSLER      04 677 144 AB
CHRYSLER      04 677 144 ABE
CHRYSLER      4 677 144
CHRYSLER      4 677 156
CHRYSLER      4 677 156 ABE
CHRYSLER      46 771 44A BA
CHRYSLER      46 771 44L
CHRYSLER      46 771 51
CHRYSLER      46 771 56A B
DODGE      4 677 144
DODGE      4 677 156
zamienniki:
8FK 351 110-201
brak
HELLA
447100-6610
brak
DENSO
447200-5660
brak
DENSO
447220-5670
brak
DENSO
447220-7220
brak
DENSO
V51-15-1007
brak
VEMO
0700K063
brak
VAN WEZEL
0700K065
brak
VAN WEZEL
813831
brak
VALEO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-701 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.