Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo S60 I (384) D5 (2005.03-2010.04) 185km » 8FK 351 110-851 hella
wybrany samochód: 
Volvo S60 I (384) D5 (2005.03-2010.04) 185km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-851 HELLA

8FK 351 110-851 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 110-851
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-851
8FK 351 110-851

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 110-851

producent:

HELLA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ograniczenia producentaDenso
ID kompresora7SEU17C
Ilość żeber4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4045621396961

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-851 HELLA

Kompresor klimatyzacji BMW 7 (E65, E66, E67) 3.6-6.0 07.01-08.08
numery OEM:
BMW      6 901 781
BMW      6 921 649
BMW      6 925 721
BMW      64 50 6 901 781
BMW      64 50 9 175 481
BMW      64 52 6 901 781
BMW      64 52 6 921 649
BMW      64 52 6 925 721
BMW      64 52 9 175 670
BMW      9 175 481
BMW      9 175 670

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-851 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.