Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Morris MARINA coupe 1800 (1971.04-1975.12) 72km » 8FK 351 113-671 hella
wybrany samochód: 
Morris Marina Coupe 1800 (1971.04-1975.12) 72km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-671 HELLA

8FK 351 113-671 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 113-671

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 113-671

producent:

HELLA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ograniczenia producentaVisteon
ID kompresoraFS10-154
Ilość żeber6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]145
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńH/PAD
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4082300180053

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-671 HELLA

Kompresor klimatyzacji FORD FIESTA IV, FIESTA/MINIVAN, KA; MAZDA 121 III 1.25/1.3/1.4 08.95-11.08
numery OEM:
FORD      1 004 215
FORD      1 007 097
FORD      1 018 945
FORD      1 037 516
FORD      1 405 815
FORD      1 405 817
FORD      11BYU19D629AA
FORD      18BYU19D629AA
FORD      96FW19D629AB
FORD      96FW19D629AC
FORD      96FW19D629AE
MAZDA      1E03-61-00
MAZDA      1E03-61-450
MAZDA      1E03-61-450A
MAZDA      1E0361K00
zamienniki:
V25-15-2012
brak
VEMO
V25-15-2013
brak
VEMO
699830
brak
VALEO
699834
brak
VALEO
V25-15-0013KIT1
brak
VEMO
V25-15-0013KIT2
brak
VEMO
V25-15-2013KIT1
brak
VEMO
V25-15-2013KIT2
brak
VEMO
1800K277
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-671 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.