Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 114-781 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 114-781 HELLA

8FK 351 114-781 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 114-781
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 114-781
8FK 351 114-781

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 114-781

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Denso
ID kompresora 5SL12C
Ilość żeber 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 105
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń Top/PAD
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4045621462284

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 114-781 HELLA

SPRĘŻARKA KLIM HELLA/MAHLE 72440491/8FK351114781
numery OEM:
OPEL      55 70 1200
OPEL      68 54 091
OPEL      68 54 102
OPEL      93 19 0812
VAUXHALL      55701200
VAUXHALL      68 54 091
VAUXHALL      68 54 102
VAUXHALL      93190812

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 114-781 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.