Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 117-031 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 117-031 HELLA

8FK 351 117-031 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 117-031
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 117-031
8FK 351 117-031
hella 8FK 351 117-031 Kompresor, klimatyzacja

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 117-031

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Sanden
ID kompresora SD508
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 100
Liczba pasków 2
Ø koła pasowego [mm] 130
Koła pasowe z podwójnym kołem pasowym
Technika połączeń H/TO
ID głowicy cylindra (sprężarka) KB
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4082300107845

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 117-031 HELLA

numery OEM:
AUDI      191 820 803
AUDI      191 820 805
SEAT      176 820 804
SEAT      191 820 803
SEAT      191 820 805
VOLKSWAGEN      176 820 804
VOLKSWAGEN      191 820 803
VOLKSWAGEN      191 820 805
FAW-VW      176 820 804
FAW-VW      191 820 803
FAW-VW      191 820 805
zamienniki:
8FK 351 117-531
brak
HELLA
V15-15-0061
brak
VEMO
699511
brak
VALEO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 117-031 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.