Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Citroën C2 (JM_) 1.6 HDi (2005.09-2009.12) 109km » 8FK 351 126-041 hella
wybrany samochód: 
Citroën C2 (jm_) 1.6 Hdi (2005.09-2009.12) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 126-041 HELLA

8FK 351 126-041 Kompresor, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** HELLA
hella 8FK 351 126-041

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 126-041

producent:

HELLA

Status produktu: Artykuł wychodzący
nr EAN4082300105834

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 126-041 HELLA

numery OEM:
ASTON MARTIN      89-64678
zamienniki:
8FK 351 126-541
brak
HELLA

Zastosowanie Kompresor, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 126-041 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.