Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 127-021 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-021 HELLA

8FK 351 127-021 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 127-021
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-021
8FK 351 127-021
hella 8FK 351 127-021 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-021 hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-021 hella
 

    Ocena:
numer części:

8FK 351 127-021

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Sanden
ID kompresora SD7V16
Ilość żeber 7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 120
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń H/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka) VQR
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4082300106442

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-021 HELLA

SPRĘŻARKA KLIM HELLA/MAHLE 70817633/8FK351127021 FORD
numery OEM:
AUDI      357 820 803 RX
FORD      1 067 110
FORD      7 340 656
FORD      95NW19D629BB
FORD      95NW19D629BC
SEAT      357 820 803 RX
SKODA      357 820 803 RX
VOLKSWAGEN      357 820 803 R
VOLKSWAGEN      357 820 803 RX
VOLKSWAGEN      357820805L
VOLKSWAGEN      7M0 820 803 C
VOLKSWAGEN      7M0 820 803 N

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-021 HELLA w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 8FK 351 127-021

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.