Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Iveco EUROTRAKKER MP 440 E 38 HT Cursor (2001-2004) 380km » 8FK 351 127-021 hella
wybrany samochód: 
Iveco Eurotrakker Mp 440 E 38 Ht Cursor (2001-2004) 380km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-021 HELLA

8FK 351 127-021 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 127-021
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-021
8FK 351 127-021
hella 8FK 351 127-021 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-021 hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-021 hella

    Ocena:
numer części:

8FK 351 127-021

dostawca:

HELLA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ograniczenia producentaSanden
ID kompresoraSD7V16
Ilość żeber7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]120
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńH/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka)VQR
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4082300106442
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-021 HELLA

SPRĘŻARKA KLIM HELLA/MAHLE 70817633/8FK351127021 FORD
numery OEM:
AUDI      357 820 803 RX
FORD      1 067 110
FORD      7 340 656
FORD      95NW19D629BB
FORD      95NW19D629BC
SEAT      357 820 803 RX
SKODA      357 820 803 RX
VOLKSWAGEN      357 820 803 R
VOLKSWAGEN      357 820 803 RX
VOLKSWAGEN      357820805L
VOLKSWAGEN      7M0 820 803 C
VOLKSWAGEN      7M0 820 803 N

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-021 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.