Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » V15-15-2007 vemo

Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Quality V15-15-2007 VEMO

V15-15-2007 Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Quality VEMO
vemo V15-15-2007

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V15-15-2007

producent:

VEMO

Napięcie [V] 12
Ograniczenia producenta SANDEN
Ilość żeber 7
Ø koła pasowego [mm] 120
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ilość oleju [ml] 135
Olej do sprężarki PAG 46
ID kompresora SD7V16-1163
Nowa część 
Ciężar [kg] 6,4
nr EAN 4046001365812

skład zestawu:
V15-77-1039 Zawór regulacyjny, kompresor, EXPERT KITS +
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Quality V15-15-2007 VEMO

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
AUDI      1H0 820 803 F
AUDI      357 820 803 R
AUDI      357 820 803 RX
AUDI      7M0 820 803 C
AUDI      7M0 820 803 N
FORD      1 067 110
FORD      7 340 656
FORD      95NW 19D629 BB
FORD      95NW 19D629 BC
SEAT      1H0 820 803 F
SEAT      357 820 803 R
SEAT      357 820 803 RX
SEAT      357 820 805 L
SEAT      7M0 820 803 C
SEAT      7M0 820 803 N
SKODA      1H0 820 803 F
SKODA      357 820 803 R
SKODA      357 820 803 RX
SKODA      357 820 805 L
SKODA      7M0 820 803 C
SKODA      7M0 820 803 N
VOLKSWAGEN      1H0 820 803 F
VOLKSWAGEN      357 820 803 R
VOLKSWAGEN      357 820 803 RX
VOLKSWAGEN      357 820 805 L
VOLKSWAGEN      7M0 820 803 C
VOLKSWAGEN      7M0 820 803 N
VAG      1H0 820 803 F
VAG      1H0820803F
VAG      357 820 803 R
VAG      357 820 805 L
VAG      7M0 820 803 C
VAG      7M0 820 803 N

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Quality V15-15-2007 VEMO w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.