Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 127-291 hella

Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 127-291 HELLA

8FK 351 127-291 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** HELLA
 

    Ocena:
numer części:

8FK 351 127-291

producent:

HELLA

Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producenta: Sanden
ID kompresora: SD7V16
Ilość żeber: 5
śr. koła pasowego [mm]: 119
Technika połączeń: H/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka): VQA
Napięcie znamionowe: 12*** Behr Hella Service PREMIUM LINE -
idealna dla klientów, którzy oczekujż optymalnych rozwiżzaż
Pojemności układu -

https://compressor.bhs-content.com/fillingquantities
WAżNE : WEDżUG INSTRUKCJI MONTAżU
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 8FK 351 127-791

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 127-291 HELLA

numery OEM:
CITROËN      6453.GJ
CITROËN      6453.Q2
PEUGEOT      6453.GJ
PEUGEOT      6453.Q2

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 127-291 HELLA w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 8FK 351 127-291

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.