Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 127-671 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-671 HELLA

8FK 351 127-671 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 127-671
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-671
8FK 351 127-671
hella 8FK 351 127-671 Kompresor, klimatyzacja

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 127-671

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Zexel
ID kompresora DCW17B
Ilość żeber 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 120
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń H/OR
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4082300217414

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-671 HELLA

SPRĘŻARKA KLIM HELLA/MAHLE 72440492/8FK351127671 AUDI A4 94-01,A6 97-05,VW PASSAT 96-00
numery OEM:
AUDI      8D0 260 805
AUDI      8D0 260 805 D
AUDI      8D0 260 805 DX
AUDI      8D0 260 805 F
AUDI      8D0 260 805 M
AUDI      8D0 260 805 MX
FIAT      60602694
FIAT      71721745
LANCIA      71721745
VOLKSWAGEN      8D0 260 805
VOLKSWAGEN      8D0 260 805 D
VOLKSWAGEN      8D0 260 805 DX
VOLKSWAGEN      8D0 260 805 F
VOLKSWAGEN      8D0 260 805 M
VOLKSWAGEN      8D0 260 805 MX

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-671 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.