Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 127-911 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-911 HELLA

8FK 351 127-911 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 127-911
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-911
8FK 351 127-911
hella 8FK 351 127-911 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-911 hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-911 hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-911 hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 127-911

producent:

HELLA

Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producenta: Sanden
ID kompresora: SD6V12
Ilość żeber: 6
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego:
śr. koła pasowego [mm]: 125
Technika połączeń: V/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka): VGG
Napięcie znamionowe: 12Pojemności układu -

https://compressor.bhs-content.com/fillingquantities
WAżNE : WEDżUG INSTRUKCJI MONTAżU
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 8FK 351 127-411

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-911 HELLA

numery OEM:
RENAULT      77 00 111 235
RENAULT      77 01 499 970
RENAULT      82 00 509 067

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-911 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.