Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 131-631 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 131-631 HELLA

8FK 351 131-631 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 131-631
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 131-631
8FK 351 131-631
hella 8FK 351 131-631 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 131-631 hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 131-631

producent:

HELLA

Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 100
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producenta: Seiko Seiki
ID kompresora: SS96
Ilość żeber: 3
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego:
śr. koła pasowego [mm]: 110
Technika połączeń: Top/PAD
Napięcie znamionowe: 12Pojemności układu -

https://compressor.bhs-content.com/fillingquantities
WAżNE : WEDżUG INSTRUKCJI MONTAżU
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 131-631 HELLA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      160 230 01 11
MERCEDES-BENZ      A 160 230 01 11
SMART      0003191V006
SMART      0003191V006000000
SMART      0003191V007
SMART      0003191V007000000
SMART      0003191V008
SMART      0003191V008000000
SMART      0003191V009
SMART      0003191V009000000
SMART      Q0003191V006000000
SMART      Q0003191V007000000
SMART      Q0003191V008000000
SMART      Q0003191V009000000
SMART      Q0003191V010000000

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 131-631 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.