Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP323 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP323 LUCAS ELECTRICAL

ACP323 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
742.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:8 szt.

    Ocena:
numer części:

ACP323

Ograniczenia producenta:971
śr. koła pasowego [mm]:110
Ilość żeber:3
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:150
Olej do sprężarki:PAG 100

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP323 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP323 12V SMART MCC

Kompresor, klimatyzacja ACP323 ma zastosowanie do modeli samochodów

SMART

CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP323 producenta LUCAS ELECTRICAL

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0003191V005
MERCEDES-BENZ      0003191V006
MERCEDES-BENZ      0003191V007
MERCEDES-BENZ      0003191V008
MERCEDES-BENZ      0003191V009
MERCEDES-BENZ      0003191V010
MERCEDES-BENZ      1602300011
MERCEDES-BENZ      1602300111
MERCEDES-BENZ      A1602300011
MERCEDES-BENZ      A1602300111
MERCEDES-BENZ      A6602300011

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP323 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.