Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel COMBO Tour 1.6 (2001.10-2006.09) 87km » 8FK 351 134-061 hella
wybrany samochód: 
Opel Combo Tour 1.6 (2001.10-2006.09) 87km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-061 HELLA

8FK 351 134-061 Kompresor, klimatyzacja HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 134-061

producent:

HELLA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ograniczenia producentaDelphi / Harrison
ID kompresoraV5
Ilość żeber6
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 150
Ø koła pasowego [mm]125
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńTop/PAD
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4082300136142

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-061 HELLA

numery OEM:
OPEL      11 35 025
OPEL      11 35 295
OPEL      11 35 323
OPEL      18 54 032
OPEL      18 54 094
OPEL      18 54 105
OPEL      18 54 141
OPEL      91 96 953
OPEL      92089803
VAUXHALL      1135025
VAUXHALL      1135295
VAUXHALL      1135323
VAUXHALL      18 54 032
VAUXHALL      18 54 094
VAUXHALL      18 54 105
VAUXHALL      18 54 141
VAUXHALL      9196953
VAUXHALL      92089803
VAUXHALL      R1580017
HOLDEN      11 35 025
HOLDEN      11 35 295
HOLDEN      11 35 323
HOLDEN      18 54 032
HOLDEN      18 54 094
HOLDEN      18 54 105
HOLDEN      18 54 141
HOLDEN      91 96 953
HOLDEN      92089803

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-061 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.