Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Skoda KAMIQ (NW4) 1.0 TSI (2019.07-???) 115km » 8FK 351 134-821 hella
wybrany samochód: 
Skoda Kamiq (nw4) 1.0 Tsi (2019.07-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-821 HELLA

8FK 351 134-821 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 134-821
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-821
8FK 351 134-821
hella 8FK 351 134-821 Kompresor, klimatyzacja

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 134-821

producent:

HELLA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ograniczenia producentaSanden
ID kompresoraSD7H15
Ilość żeber8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]119
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńV/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka)WK
Napięcie znamionowe [V]24
nr EAN4045621373245

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-821 HELLA

SPRĘŻARKA KLIM HELLA/MAHLE 72440554/TRUCK 8FK351134821 SCANIA 4 / R
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-821 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.