Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 273-531 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 273-531 HELLA

8FK 351 273-531 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 273-531
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 273-531
8FK 351 273-531
hella 8FK 351 273-531 Kompresor, klimatyzacja
 

    Ocena:
numer części:

8FK 351 273-531

producent:

HELLA

Czynnik chłodzący:R 1234yf
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producenta: Hanon/Halla/Visteon
ID kompresora: HS-11
Ilość żeber: 4
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego:
śr. koła pasowego [mm]: 115
Technika połączeń: Top/PAD
Napięcie znamionowe: 12Pojemności układu -

https://compressor.bhs-content.com/fillingquantities
WAżNE : WEDżUG INSTRUKCJI MONTAżU
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 8FK 351 273-031

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 273-531 HELLA

SPRĘŻARKA KLIM HELLA 8FK 351 273-531
numery OEM:
HYUNDAI      97701-02000
HYUNDAI      97701-02200
HYUNDAI      97701-02300
HYUNDAI      97701-02310
HYUNDAI      97701-05500

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 273-531 HELLA w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 8FK 351 273-531

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.