Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 340-461 hella

Kompresor, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 340-461 HELLA

8FK 351 340-461 Kompresor, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** HELLA
hella 8FK 351 340-461
Kompresor, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 340-461
8FK 351 340-461
hella 8FK 351 340-461 Kompresor, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE ***

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 340-461

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Delphi / Harrison
ID kompresora SP17
Ilość żeber 6
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 121
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4045621443023

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 340-461 HELLA

SPRĘŻARKA KLIM HELLA/MAHLE 70818143/8FK351340461
numery OEM:
OPEL      20 91 0245
OPEL      48 03 454
OPEL      48 13 543
OPEL      96629605
OPEL      96861884
VAUXHALL      20 91 0245
VAUXHALL      48 03 454
VAUXHALL      48 13 543
VAUXHALL      4818048
VAUXHALL      96629605
VAUXHALL      96861884
CHEVROLET      20910245
CHEVROLET      96629605
CHEVROLET      96861884
HOLDEN      20 91 0245
HOLDEN      48 03 454
HOLDEN      48 13 543
HOLDEN      96629605
HOLDEN      96861884

Zastosowanie Kompresor, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 340-461 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.