Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 340-581 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 340-581 HELLA

8FK 351 340-581 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 340-581
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 340-581
8FK 351 340-581
hella 8FK 351 340-581 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 340-581 hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 340-581

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Sanden
ID kompresora SD6C12
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 119
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka) E01L / CRJ
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4045621425982

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 340-581 HELLA

SPRĘŻARKA KLIM HELLA/MAHLE 72440456/8FK351340581
numery OEM:
CITROËN      6453.QJ
CITROËN      6453.QK
CITROËN      6453.WK
CITROËN      6453.WL
CITROËN      96.519.109.80
CITROËN      96.598.757.80
PEUGEOT      6453.QJ
PEUGEOT      6453.QK
PEUGEOT      6453.WK
PEUGEOT      6453.WL
PEUGEOT      96.519.109.80
PEUGEOT      96.598.757.80

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 340-581 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.