Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 340-741 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 340-741 HELLA

8FK 351 340-741 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 340-741
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 340-741
8FK 351 340-741
hella 8FK 351 340-741 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 340-741 hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 340-741 hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 340-741 hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 340-741

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Delphi / Harrison
ID kompresora CVC6
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 120
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4045621469788

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 340-741 HELLA

numery OEM:
OPEL      13250604
OPEL      13250609
OPEL      13262843
OPEL      13271267
OPEL      13271269
OPEL      13339088
OPEL      13395694
OPEL      13395696
OPEL      16 18 046
OPEL      16 18 050
OPEL      16 18 160
OPEL      16 18 386
OPEL      16 18 421
OPEL      16 18 423
OPEL      16 18 425
OPEL      22820729
OPEL      68 54 113
VAUXHALL      13250604
VAUXHALL      13250609
VAUXHALL      13262843
VAUXHALL      13271264
VAUXHALL      13271267
VAUXHALL      13271269
VAUXHALL      13339088
VAUXHALL      13395694
VAUXHALL      13395696
VAUXHALL      16 18 046
VAUXHALL      16 18 050
VAUXHALL      16 18 160
VAUXHALL      16 18 386
VAUXHALL      16 18 421
VAUXHALL      16 18 423
VAUXHALL      16 18 425
VAUXHALL      22820729
VAUXHALL      68 54 113
CHEVROLET      22820729

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 340-741 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.