Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 8MO 376 726-201 hella

Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8MO 376 726-201 HELLA

8MO 376 726-201 Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8MO 376 726-201

producent:

HELLA

Wersja produced by BEHR
Długość [mm] 520
Szerokość [mm] 52
Głębokość [mm] 16
nr EAN 4045621239268

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8MO 376 726-201 HELLA

numery OEM:
BMW      17 21 7 507 976
BMW      17 21 7 559 964
BMW      7 507 976
BMW      7 559 964

Zastosowanie Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8MO 376 726-201 HELLA w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.