Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » 8XY 007 747-001 hella

Korek wlewu paliwa 8XY 007 747-001 HELLA

8XY 007 747-001 Korek wlewu paliwa HELLA
hella 8XY 007 747-001
72.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

PT 45

numer części:

8XY 007 747-001

producent:

HELLA

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez opaski mocującej
średnica zewnętrzna [mm] 66
Kolor czarny
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 37
Materiał Tworzywo sztuczne
System zamykania z zamkiem
System zamykania z kluczem
nr EAN 4082300070897

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korek wlewu paliwa 8XY 007 747-001 HELLA

Korek wlewu paliwa (z kluczykiem) pasuje do: RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, ESPACE II, ESPACE III, LAGUNA I, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE SCÉNIC, SAFRANE I 01.91-
numery OEM:
RENAULT      77 01 367 381
RENAULT      77 01 367 884

Zastosowanie Korek wlewu paliwa 8XY 007 747-001 HELLA w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.