Tryb pracy | mechaniczne | |
Liczba skrzydeł | 8 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
nr EAN | 4029416020149 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna J1510907 HERTH+BUSS JAKOPARTS
OPEL | 09192370 | |
OPEL | 1334041 | |
OPEL | 1334050 | |
OPEL | 1334053 | |
OPEL | 1334119 | |
OPEL | 1334137 | |
OPEL | 1334139 | |
OPEL | 1334170 | |
OPEL | 1334243 | |
OPEL | 1334646 | |
OPEL | 24409355 | |
OPEL | 24579450 | |
OPEL | 4817801 | |
OPEL | 6334000 | |
OPEL | 90371764 | |
OPEL | 90443549 | |
OPEL | 90444311 | |
OPEL | 90466344 | |
OPEL | 92065969 | |
OPEL | 92226211 | |
OPEL | 93284724 | |
OPEL | 93284725 | |
OPEL | 95507627 | |
OPEL | PA7202 | |
OPEL | R1160032 | |
VAUXHALL | 09192370 | |
VAUXHALL | 1334041 | |
VAUXHALL | 1334050 | |
VAUXHALL | 1334053 | |
VAUXHALL | 1334119 | |
VAUXHALL | 1334137 | |
VAUXHALL | 1334139 | |
VAUXHALL | 1334170 | |
VAUXHALL | 1334243 | |
VAUXHALL | 1334646 | |
VAUXHALL | 24409355 | |
VAUXHALL | 24579450 | |
VAUXHALL | 4817801 | |
VAUXHALL | 6334000 | |
VAUXHALL | 90371764 | |
VAUXHALL | 90443549 | |
VAUXHALL | 90444311 | |
VAUXHALL | 90466344 | |
VAUXHALL | 92065969 | |
VAUXHALL | 92226211 | |
VAUXHALL | 93284724 | |
VAUXHALL | 93284725 | |
VAUXHALL | 95507627 | |
VAUXHALL | PA7202 | |
VAUXHALL | R1160032 | |
CHEVROLET | 1334041 | |
CHEVROLET | 1334050 | |
CHEVROLET | 24409355 | |
CHEVROLET | 90443549 | |
CHEVROLET | 90444311 | |
CHEVROLET | 90466343 | |
CHEVROLET | 90466344 | |
CHEVROLET | 9192370 | |
CHEVROLET | 92064250 | |
CHEVROLET | 92065969 | |
CHEVROLET | 92226211 | |
CHEVROLET | 93284725 | |
CHEVROLET | 96353150 | |
CHEVROLET | 96353151 | |
CHEVROLET | R1160032 |
Zastosowanie Pompa wodna J1510907 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020