Termostat układu chłodzenia J1531003 HERTH+BUSS JAKOPARTS
Temperatura otwarcia [°c] | 88 |
Średnica 1 [mm] | 54 |
Średnica 2 [mm] | 22 |
Głębokość zabudowy [mm] | 43 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
nr EAN | 4029416022860 |
- Informacje
- N-ry oe
- Zamienniki
- Zastosowanie w autach
Zapytaj o produkt
Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia J1531003 HERTH+BUSS JAKOPARTS
Termostat cieczy chłodzącej (88°C) pasuje do: HYUNDAI ACCENT II, ISUZU GEMINI, MIDI, TROOPER I, KIA SPORTAGE, NISSAN 200SX, 280ZX,ZXT, BLUEBIRD, CHERRY III, DATSUN 140J 1.0-2.8D 01.70-06.12
numery OEM:
HONDA | | 19200-P08-A01 |
ISUZU | | 4315756 |
ISUZU | | 4316047 |
ISUZU | | 8-94239-159-0 |
ISUZU | | 8-94372-762-1 |
ISUZU | | 94239159 |
MAZDA | | RF01-99-152 |
NISSAN | | 21200-78503 |
NISSAN | | 21200-78506 |
NISSAN | | 21200-80W05 |
NISSAN | | 21200-A3005 |
NISSAN | | 21200-AA080 |
NISSAN | | 21200-P6500 |
NISSAN | | 21200-P7500 |
NISSAN | | 21200-P7905 |
NISSAN | | 21200-P7906 |
NISSAN | | 21200-Q9000 |
NISSAN | | 21200-V0105 |
NISSAN | | 21200-V0205 |
NISSAN | | 21200-V0206 |
NISSAN | | 25500-22600 |
SUBARU | | 21200-AA040 |
SUBARU | | 21200-AA060 |
SUBARU | | 21200-AA100 |
SUBARU | | 21200-AA111 |
SUBARU | | 21200-AA120 |
SUBARU | | 21200-AA121 |
KIA | | 2550022600 |
Zastosowanie Termostat układu chłodzenia J1531003 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:
Termostat samochodowy.
Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.
Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.
Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.
Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części
chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
**HERTH+BUSS JAKOPARTS** to uznany producent części zamiennych do samochodów japońskich i koreańskich, działający na rynku od ponad 90 lat. Firma jest częścią niemieckiego przedsiębiorstwa HERTH+BUSS, znanego z produkcji niezawodnych komponentów elektrycznych i mechanicznych, które spełniają najwyższe standardy jakości.
### Co oferuje HERTH+BUSS JAKOPARTS?
W asortymencie marki znajdują się między innymi:
- **Części elektryczne:** Alternatory, rozruszniki, regulatory napięcia, czujniki.
- **Układy hamulcowe:** Tarcze, klocki, cylindry hamulcowe.
- **Filtry:** Oleju, powietrza, paliwa, kabinowe.
- **Podzespoły silnikowe:** Paski rozrządu, świece zapłonowe.
- **Elementy zawieszenia:** Wahacze, amortyzatory.
Każdy produkt **HERTH+BUSS JAKOPARTS** charakteryzuje się precyzyjnym wykonaniem i wysoką niezawodnością, co sprawia, że jest idealnym wyborem dla użytkowników pojazdów azjatyckich.
### Dlaczego wybrać HERTH+BUSS JAKOPARTS?
- **Specjalizacja w azjatyckich markach:** Produkty doskonale dopasowane do specyfiki japońskich i koreańskich pojazdów.
- **Wysokie standardy jakości:** Części są wykonane zgodnie z rygorystycznymi normami, co gwarantuje ich długą żywotność.
- **Doświadczenie i zaufanie:** Wieloletnia obecność na rynku i zadowolenie klientów na całym świecie.
**HERTH+BUSS JAKOPARTS** to symbol jakości i niezawodności, co czyni ich produkty doskonałym wyborem dla każdego właściciela samochodu azjatyckiego.