Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » J3214004 herth+buss jakoparts

Zacisk hamulca J3214004 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J3214004 Zacisk hamulca HERTH+BUSS JAKOPARTS
herth+buss jakoparts J3214004
 

    Ocena:
numer części:

J3214004

Średnica [mm] 30
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 10
System hamulcowy GIRLING
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
parzyste numery artykułów J3224004
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego J9300000
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego J9321000
alternatywny zestaw naprawczy J3294004
nr EAN 4029416115241

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca J3214004 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Koszt kaucji: 146.68 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L pasuje do: HONDA CIVIC VI, CONCERTO; MG MG ZR; ROVER 200, 200 II, 25 I, 400, 400 II, 45 I, COUPE, STREETWISE 1.1-2.0D 08.89-05.05
numery OEM:
HONDA      43013-ST3-E00
HONDA      43013-ST3-E01
HONDA      43023-SK3-E00
HONDA      43023-SK3-E00HS
HONDA      43230-SH3-231
HONDA      GBC158
MG      EJP1423
ROVER      EJP1423
ROVER      EJP1430
ROVER      GBC158

Zastosowanie Zacisk hamulca J3214004 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

zobacz instrukcję montażu J3214004

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu