Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BHP102E trw

Zacisk hamulca BHP102E TRW

BHP102E Zacisk hamulca TRW
trw BHP102E
Zacisk hamulca BHP102E
BHP102E
trw BHP102E Zacisk hamulca

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHP102E

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Materiał Żeliwo
Średnica 1 [mm] 30
parzyste numery artykułów BHP103E
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937232079

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHP102E TRW

Koszt kaucji: 169.75 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: HONDA CIVIC VI, CONCERTO, CRX II, MG MG ZR, MG ZS, ROVER 200, 200 II, 25 I, 400, 400 II, 45 I, COUPE 1.1-2.5 10.87-10.05

Zacisk hamulca BHP102E ma zastosowanie do modeli samochodów

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

MG

MG TF, MG ZR, MG ZS, MG ZS Hatchback, MG ZT, MG ZT- T, MG X-POWER

Numery OE Zacisk hamulca BHP102E producenta TRW

ROVER

EJP1423, EJP1430, EPJ1423, GBC158

HONDA

43013ST3E00, 43013ST3E01, 43023SK3E00, 43023SK3E00HS

MG

EJP1423

numery OEM:
HONDA      43013-ST3-E00
HONDA      43013-ST3-E01
HONDA      43023-SK3-E00
HONDA      43023SK3E00HS
MG      EJP1423
ROVER      EJP1423
ROVER      EJP1430
ROVER      EPJ1423
ROVER      GBC158

Zastosowanie Zacisk hamulca BHP102E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHP102E TRW:

Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
zobacz instrukcję montażu BHP102Ezobacz instrukcję montażu BHP102E

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu