Napięcie [V] | 11 |
Wymiar gwintu | M10x1,25 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Długość całkowita [mm] | 84 |
Długość 1 [mm] | 50 |
Długość 2 [mm] | 19 |
Technika połączeń | M4/2Nm |
Moment dokręcenia [Nm] | 15 |
Moment gnący [Nm] | 35 |
nr EAN | 4029416092535 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa J5711012 HERTH+BUSS JAKOPARTS
FORD | 1952464 | |
NISSAN | 11065-02T0 | |
NISSAN | 11065-31N00 | |
NISSAN | 11065-7C000 | |
NISSAN | 11065-9C600 | |
NISSAN | 11065-G2400 | |
NISSAN | 11065-G2460 |
Zastosowanie Świeca żarowa J5711012 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.