Napięcie [V] | 11 |
Wymiar gwintu | M10x1.25 |
Opór [Ohm] | 0,5 |
Długość całkowita [mm] | 85 |
Rozmiar klucza | 12 |
Masa [g] | 28,6 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 1 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 1,5 |
nr EAN | 8717613043356 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa DG-137 DENSO
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
CUB, MAXUS, V80 Skrzynia, V80, G10, G10 Skrzynia, T60
1106531N00, 110657C000, 110659C600, 11065G2400, 11065G2460
FORD | 1952464 | |
NISSAN | 11065-31N00 | |
NISSAN | 11065-7C000 | |
NISSAN | 11065-9C600 | |
NISSAN | 11065-G2400 | |
NISSAN | 11065-G2460 |
Zastosowanie Świeca żarowa DG-137 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa DG-137 DENSO:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.