Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 11,0 |
Natężenie prądu [A] | 6,0 |
Opór [Ohm] | 0,9 |
Długość całkowita [mm] | 85,0 |
Głębokość zabudowy [mm] | 19,5 |
Wymiar gwintu | M10 x 1,25 |
Moment dokręcenia [Nm] | 17 |
Rozmiar klucza | 12 mm |
Technika połączeń | M4 / 0,8-1,5 Nm |
nr EAN | 087295161401 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 6140 NGK
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
1106531N00, 110659C600, 11065G2400, 11065G2460
ISUZU | 5-8610-1643-0 | |
NISSAN | 11065-31N00 | |
NISSAN | 11065-9C600 | |
NISSAN | 11065-G2400 | |
NISSAN | 11065-G2460 | |
INFINITI | 11065-31N00 | |
INFINITI | 11065-9C600 | |
INFINITI | 11065-G2400 | |
INFINITI | 11065-G2460 |
Zastosowanie Świeca żarowa 6140 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 6140 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.