Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca żarowa » J5713008 herth+buss jakoparts

Świeca żarowa J5713008 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J5713008 Świeca żarowa HERTH+BUSS JAKOPARTS
 

    Ocena:
numer części:

J5713008

Napięcie [V] 11
Wymiar gwintu M10x1,25
Konstrukcja świec żarowych Świeca żarowa ołówkowa
Konstrukcja świec żarowych zdolny do nagrzewania wtórnego
Długość całkowita [mm] 85
Długość 1 [mm] 47
Długość 2 [mm] 22,5
Technika połączeń M4/2Nm
Moment dokręcenia [Nm] 15
Moment gnący [Nm] 35
Głębokość zabudowy [mm] 22
nr EAN 4029416125943

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa J5713008 HERTH+BUSS JAKOPARTS

numery OEM:
FORD      1536023
FORD      3601370
FORD      4025139
FORD      XM34-12A342-AA
FORD      XM34-12A342-BA
FORD      XM34-12A342-BB
MAZDA      0K710-18-140A
MAZDA      RF1M-18-601
MAZDA      RFG1-18-601
MAZDA      S210-18-140
MAZDA      WL01-18-601
MAZDA      WL02-18-601
MAZDA      WL03-18-601
MAZDA      WL25-18-61X
MAZDA      WL81-18-601
MAZDA      WLY5-18-601
NISSAN      11065-HA300
SUZUKI      09900-RF001-000
SUZUKI      09900-RF002-000
SUZUKI      18550-78E00
SUZUKI      18550-78E00-000
SUZUKI      18550-78E10-000
SUZUKI      18550-78E11
SUZUKI      18550-78E11-000
SUZUKI      18550-DG146-A00
SUZUKI      99000-RF001-000
SUZUKI      99000-RF002-000
SUZUKI      99912-78E00
SUZUKI      99912-78E01
KIA      0K054-18-140
KIA      0K058-18-140
KIA      0K710-18-140A
KIA      0K71E-18-140
KIA      0K71E-18-140A
KIA      0K75A-18-140
KIA      0K75B-18-140

Zastosowanie Świeca żarowa J5713008 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

Świeca żarowa do silnika samochodowego

Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.