Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1100 K 5 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 1100 K 5 HUTCHINSON

1100 K 5 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

1100K5

numer części:

1100 K 5

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 1100
Ilość żeber 5
nr EAN 3159750627344

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1100 K 5 HUTCHINSON

numery OEM:
ALFA ROMEO      195510710300
ALFA ROMEO      60513478
ALFA ROMEO      71739622
ALFA ROMEO      71749437
AUDI      079903137E
CITROËN      6453-CV
CITROËN      6453-FK
CITROËN      6453-NX
CITROËN      6453-TZ
FIAT      500344281
FIAT      71749437
FIAT      71753866
FIAT      7718418
FIAT      99462544
HONDA      31110-PR7-505
HONDA      31110-PR7-506
HONDA      31110-PR7-A01
HONDA      31110-PR7-A04
HONDA      31110-PR7-A12
HONDA      38920-PT0-003
HONDA      38920-PT0-004
HONDA      38920-PT0-505
HONDA      38920PT00032
IVECO      504019980
LANCIA      71749437
LANCIA      7718418
PEUGEOT      5003344281
PEUGEOT      6453-CT
PEUGEOT      6453-FJ
PEUGEOT      6453-NY
PEUGEOT      6453-TZ
RENAULT      7700107494
ROVER      38920PTO0032
ROVER      GFB404
ROVER      GFB406
ROVER      GFB407
ROVER      PQS100760EVA
ROVER      PWS100730EVA
TOYOTA      90080-91122
TOYOTA      90916-02116
TOYOTA      90916-02197
TOYOTA      90916-02256
TOYOTA      90916-02257
TOYOTA      90916-02340
TOYOTA      90916-02382
TOYOTA      90916-02383
TOYOTA      99365-01100
TOYOTA      99365-21100
TOYOTA      99365-31100
TOYOTA      99365-51100
TOYOTA      99365-71100
TOYOTA      99365-81100

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1100 K 5 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1100 K 5 HUTCHINSON:

2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Ok

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.