Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1220 K 6 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 1220 K 6 HUTCHINSON

1220 K 6 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

1220K6

numer części:

1220 K 6

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 1220
Ilość żeber 6
nr EAN 3159750628419

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1220 K 6 HUTCHINSON

numery OEM:
CITROËN      1612351680
CITROËN      5750-PG
CITROËN      5750-QF
CITROËN      5750-RE
CITROËN      5750-XN
FIAT      9651255580
FIAT      9655945780
FORD      1231960
FORD      1253937
FORD      1438244
FORD      1712212
FORD      4M5Q6C301EB
FORD      4M5Q6C301EC
LANCIA      9655945780
MITSUBISHI      MD350259
NISSAN      117204171R
OPEL      1340021
PEUGEOT      1612351680
PEUGEOT      5750-LE
PEUGEOT      5750-QF
PEUGEOT      5750-RC
PEUGEOT      5750-XN
PEUGEOT      9650686080
PEUGEOT      9655945780
RENAULT      117202503R
RENAULT      117204171R
RENAULT      11720CK90A
RENAULT      7701065088
TOYOTA      90916-02609
TOYOTA      90916-W2011
TOYOTA      90916-W2037
TOYOTA      90916-W2042
TOYOTA      99366-C1220
TOYOTA      9936C1220
VAUXHALL      55568859
VOLVO      30777660
VOLVO      8670068
VOLVO      9650686080
VOLVO      9670068
CHEVROLET      55568859
CADILLAC      12606116

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1220 K 6 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1220 K 6 HUTCHINSON:

Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.