Długość [mm] | 1217 |
Szerokość [mm] | 21,36 |
Kolor | czarny |
Ilość żeber | 6 |
Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
nr EAN | 7316573397144 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1217 SKF
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I
1612351680, 5750LE, 5750RC, 5750XN
1340021, 55568859
1231960, 1253937, 1438244, 1712212, 4M5Q6C301EA, 4M5Q6C301EB, 4M5Q6C301EC, 4M5Q6C301MA
9655945780
30777660, 8670068
1612351680, 5750PG, 5750RE, 5750XN
9655945780
90916W2037
2521204630
2521204630
CITROËN | 16 123 516 80 | |
CITROËN | 5750.PG | |
CITROËN | 5750.RE | |
CITROËN | 5750.XN | |
FIAT | 9655945780 | |
FORD | 1231960 | |
FORD | 1253937 | |
FORD | 1438244 | |
FORD | 1712212 | |
FORD | 4M5Q 6C301 EA | |
FORD | 4M5Q 6C301 EB | |
FORD | 4M5Q 6C301 EC | |
FORD | 4M5Q 6C301 MA | |
LANCIA | 9655945780 | |
OPEL | 13 40 021 | |
OPEL | 55568859 | |
PEUGEOT | 16 123 516 80 | |
PEUGEOT | 5750.LE | |
PEUGEOT | 5750.RC | |
PEUGEOT | 5750.XN | |
TOYOTA | 90916-W2037 | |
VAUXHALL | 13 40 021 | |
VAUXHALL | 55568859 | |
VOLVO | 30777660 | |
VOLVO | 8670068 | |
HYUNDAI | 25212-04630 | |
KIA | 25212-04630 |
Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1217 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1217 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.