Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 948 391 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 391 BOSCH

1 987 948 391 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 948 391
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 391
1 987 948 391
41.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1215

numer części:

1 987 948 391

producent:

BOSCH

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1215
nr EAN 4047024167247

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 391 BOSCH

Pasek wielorowkowy (6PK1215) pasuje do: IVECO DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI; VOLVO C30, C70 II, S40 II, V50; CHEVROLET AVEO; CITROEN C1, C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I 1.0-3.0D 07.99-
numery OEM:
CITROËN      5750 LE
CITROËN      5750 PG
CITROËN      5750 QL
CITROËN      5750 QN
CITROËN      5750 RC
CITROËN      5750 RE
CITROËN      5750 XN
FIAT      9655945780
FIAT      K9655945780
FORD      1231690
FORD      1253937
FORD      1438244
FORD      3S51B 61464 BA
FORD      4M5Q6 C301 EB
FORD      4M5Q6 C301 EC
IVECO      504092335
LANCIA      9655945780
LANCIA      K9655945780
MITSUBISHI      MD350259
NISSAN      11720EN20A
NISSAN      77001 12719
OPEL      55568859
PEUGEOT      5750 LE
PEUGEOT      5750 PG
PEUGEOT      5750 QL
PEUGEOT      5750 QN
PEUGEOT      5750 RC
PEUGEOT      5750 RE
PEUGEOT      5750 XN
RENAULT      77 00 112 719
TOYOTA      90916 02606
TOYOTA      90916 W2011
TOYOTA      90916W2002
TOYOTA      99366C1220
TOYOTA      9936C1220
VAUXHALL      55568859
CHEVROLET      55 568 859
GAZ      4061308020

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 391 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 391 BOSCH:

2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Ok
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.