Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 948 391 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 391 BOSCH

1 987 948 391 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 948 391
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 391
1 987 948 391
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1215

numer części:

1 987 948 391

producent:

BOSCH

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1215
nr EAN 4047024167247

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 391 BOSCH

Pasek wielorowkowy (6PK1215) pasuje do: IVECO DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI, VOLVO C30, C70 II, S40 II, V50, CHEVROLET AVEO, CITROEN C1, C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I 1.0-3.0D 07.99-

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 391 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 391 producenta BOSCH

RENAULT

7700112719

PEUGEOT

5750LE, 5750PG, 5750QL, 5750QN, 5750RC, 5750RE, 5750XN

OPEL

55568859

FORD

1231690, 1253937, 1438244, 3S51B61464BA, 4M5Q6C301EB, 4M5Q6C301EC

NISSAN

11720EN20A, 7700112719

CHEVROLET

55568859

FIAT

9655945780, K9655945780

CITROËN

5750LE, 5750PG, 5750QL, 5750QN, 5750RC, 5750RE, 5750XN

TOYOTA

9091602606, 90916W2011, 90916W2002, 99366C1220, 9936C1220

LANCIA

9655945780, K9655945780

IVECO

504092335

numery OEM:
CITROËN      5750 LE
CITROËN      5750 PG
CITROËN      5750 QL
CITROËN      5750 QN
CITROËN      5750 RC
CITROËN      5750 RE
CITROËN      5750 XN
FIAT      9655945780
FIAT      K9655945780
FORD      1231690
FORD      1253937
FORD      1438244
FORD      3S51B 61464 BA
FORD      4M5Q6 C301 EB
FORD      4M5Q6 C301 EC
IVECO      504092335
LANCIA      9655945780
LANCIA      K9655945780
MITSUBISHI      MD350259
NISSAN      11720EN20A
NISSAN      77001 12719
OPEL      55568859
PEUGEOT      5750 LE
PEUGEOT      5750 PG
PEUGEOT      5750 QL
PEUGEOT      5750 QN
PEUGEOT      5750 RC
PEUGEOT      5750 RE
PEUGEOT      5750 XN
RENAULT      77 00 112 719
TOYOTA      90916 02606
TOYOTA      90916 W2011
TOYOTA      90916W2002
TOYOTA      99366C1220
TOYOTA      9936C1220
VAUXHALL      55568859
CHEVROLET      55 568 859
GAZ      4061308020

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 391 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 391 BOSCH:

Robert, Wiele
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
robert, ostrów wielkopolski
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Warszawa
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
PAWEŁ, Warszawa
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafal, Torun
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
Radosław, Trojanów
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Ząbki
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.