Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1555 K 6 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 1555 K 6 HUTCHINSON

1555 K 6 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

1555K6

numer części:

1555 K 6

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 1555
Ilość żeber 6
nr EAN 3159750629294

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1555 K 6 HUTCHINSON

numery OEM:
AUDI      06D903137F
BMW      11 28 1 427 250
BMW      11 28 1 437 368
BMW      11 28 1 437 929
BMW      11 28 1 703 561
BMW      11 28 1 726 689
BMW      11 28 7 512 970
BMW      11 28 7 516 181
BMW      11 28 7 529 738
BMW      11 28 7 544 786
BMW      11 28 7 631 818
BMW      11 28 7 636 378
FORD      1700744
FORD      1760373
FORD      7008652
FORD      948F6C301DA
OPEL      1340275
PORSCHE      99919236550
ROVER      GMB61553
ROVER      PQS101210
SEAT      06D903137F
SKODA      06D903137F
VAUXHALL      55563925
VOLVO      31330157
VOLVO      3434934
VOLVO      3454405
VOLVO      3473198
VOLVO      9180701
VOLKSWAGEN      03L903137AC
VOLKSWAGEN      03L903137H
VOLKSWAGEN      044903137G
VOLKSWAGEN      06D903137F
CHEVROLET      55563925
CHEVROLET      55580052
HYUNDAI      25212-2B720
KIA      25212-2B720

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1555 K 6 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1555 K 6 HUTCHINSON:

2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Ok

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.