Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Renault LAGUNA I (B56_, 556_) 1.9 dCi (B56W) (1999.09-2001.03) 107km » 1920 K 7 hutchinson
wybrany samochód: 
Renault Laguna I (b56_, 556_) 1.9 Dci (b56w) (1999.09-2001.03) 107km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 1920 K 7 HUTCHINSON

1920 K 7 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

1920K7

numer części:

1920 K 7

producent:

HUTCHINSON

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1920
Ilość żeber7
nr EAN3159750718899

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1920 K 7 HUTCHINSON

numery OEM:
BMW      11 28 7 547 965
NISSAN      11720-00QAW
NISSAN      11720-DB00A
OPEL      11720DB000
OPEL      6340624
OPEL      93180563
RENAULT      7701057890
TOYOTA      90916-02493
TOYOTA      90916-02515
TOYOTA      90916-02600
TOYOTA      90916-02601
VAUXHALL      93180563

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1920 K 7 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1920 K 7 HUTCHINSON:

2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Ok

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.