Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Honda CB (501cc - ) CB 650 C (RC05) (1980.01-1981.12) 63km » FB 7PK1920 ina
wybrany samochód: 
Honda Cb (501cc - ) Cb 650 C (rc05) (1980.01-1981.12) 63km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1920 INA

FB 7PK1920 Pasek klinowy wielorowkowy INA
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

7PK1918, 7PK1919, 7PK1920, 7PK1921, 7PK1922

numer części:

FB 7PK1920

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber7
Długość [mm]1920
nr EAN4014870125707

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1920 INA

numery OEM:
NISSAN      11720-00QAW
NISSAN      11720-DB000
NISSAN      1172000QAW
NISSAN      11720DB000
OPEL      63 40 624
OPEL      6340624
OPEL      93180563
RENAULT      77 01 057 890
RENAULT      7701057890
TOYOTA      90916-02493
TOYOTA      90916-02515
TOYOTA      90916-02600
TOYOTA      90916-02601
TOYOTA      9091602493
TOYOTA      9091602515
TOYOTA      9091602600
TOYOTA      9091602601
VAUXHALL      63 40 624
VAUXHALL      6340624
VAUXHALL      93180563
DACIA      77 01 057 890
DACIA      7701057890
LEXUS      90916-02493
LEXUS      90916-02515
LEXUS      90916-02600
LEXUS      90916-02601
LEXUS      9091602493
LEXUS      9091602515
LEXUS      9091602600
LEXUS      9091602601

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1920 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1920 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.