Piątek 09.05 infolinia czynna do 11:00
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 884 K 5 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 884 K 5 HUTCHINSON

884 K 5 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

884K5

numer części:

884 K 5

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 884
Ilość żeber 5
nr EAN 3159750627153

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 884 K 5 HUTCHINSON

numery OEM:
FIAT      46770220
FIAT      71739618
FIAT      71749445
FIAT      7732138
FIAT      7765719
FIAT      98455448
FORD      1017591
FORD      1087286
FORD      6776020
FORD      93BB6C301EC
FORD      96FF6C301AE
FORD      96FF6C301AF
INNOCENTI      46770220
INNOCENTI      7732138
INNOCENTI      7765719
LANCIA      71749445
LANCIA      98455448
MAZDA      1E07-18-381
MAZDA      1E07-18-381A
MAZDA      96FF6C301AE
PORSCHE      99919225950
RENAULT      7700733788
RENAULT      7700734955
RENAULT      7701064333
SUBARU      809218200
SUBARU      809218240
VOLVO      3342860
LAND ROVER      PQS000180

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 884 K 5 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 884 K 5 HUTCHINSON:

2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Ok

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.