Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 890 K 4 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 890 K 4 HUTCHINSON

890 K 4 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

890K4

numer części:

890 K 4

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 890
Ilość żeber 4
nr EAN 3159750626200

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 890 K 4 HUTCHINSON

numery OEM:
AUDI      034903137B
AUDI      053903137A
BMW      11 28 1 437 875
BMW      11 28 1 739 470
BMW      11 28 1 743 193
BMW      64 55 1 739 470
CHRYSLER      4668 180AB
CHRYSLER      4668180
CHRYSLER      4792 532AA
CHRYSLER      5096317AA
CHRYSLER      MB938467
FIAT      7617421
HONDA      56992-P3F-004
HONDA      56992-P3F-506
HONDA      56992-P3F-507
MAZDA      B366-15-907
MAZDA      B501-15-908
MAZDA      B587-18-381
MAZDA      B596-15-907
MAZDA      B660-15-908
MAZDA      B6BF-15-907
MAZDA      B6BF-18-381A
MAZDA      BP25-15-908
MAZDA      BP25-15-908A
MAZDA      ZL01-15-907
MG      AHU2174
MG      GFB80890
MG      GMB40890
MITSUBISHI      MB36615907
MITSUBISHI      MD368855
ROVER      AHU2174
ROVER      GFB80890
ROVER      GMB40890
SUZUKI      49181-64J00
TOYOTA      88359-0K010
TOYOTA      99364-00890
TOYOTA      99364-20890
TOYOTA      99364-50890
TOYOTA      99364-70890
TOYOTA      99364-K0890
HYUNDAI      25212-23700
HYUNDAI      25212-23721
KIA      25212-23700
KIA      25212-23721
KIA      MB366-15907A
KIA      MB36615907

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 890 K 4 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 890 K 4 HUTCHINSON:

2019-12-17
 5/5
Ok
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.