Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 935 K 5 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 935 K 5 HUTCHINSON

935 K 5 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

935K5

numer części:

935 K 5

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 935
Ilość żeber 5
nr EAN 3159750624350

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 935 K 5 HUTCHINSON

numery OEM:
AUDI      07K145933R
FIAT      7721293
HONDA      19230-PHM-004
HONDA      19230-PHM-505
HONDA      31110-P5G-003
HONDA      31110-P5G-013
HONDA      31110-PH0-003
HONDA      31110-PH2-003
HONDA      31110-PH2-004
HONDA      31110-PH2-J01
HONDA      31110-PH2-J02
HONDA      31110-PH2-J04
HONDA      31110-PH2-J05
HONDA      31110-PY3-003
HONDA      31110-PY3-A01
HONDA      31110PH20040
NISSAN      11720-52F00
NISSAN      11720-52F10
TOYOTA      99365-00930
TOYOTA      99365-A0930
TOYOTA      99365-C0930
VOLKSWAGEN      07K145933G

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 935 K 5 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 935 K 5 HUTCHINSON:

Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.