Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 962 K 4 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 962 K 4 HUTCHINSON

962 K 4 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

962K4

numer części:

962 K 4

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 962
Ilość żeber 4
nr EAN 3159750626262

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 962 K 4 HUTCHINSON

numery OEM:
ALFA ROMEO      60551888
ALFA ROMEO      71739623
ALFA ROMEO      71749423
FIAT      46411595
FIAT      46456894
FIAT      46537099
FIAT      46542302
FIAT      71753676
FIAT      7644875
FIAT      7644876
FIAT      7758972
FIAT      7765718
FORD      1011695
FORD      6534254
FORD      6534255
FORD      91TF6C301B1C
FORD      91TF6C301B2C
INNOCENTI      46456894
INNOCENTI      46537099
INNOCENTI      46542302
ISUZU      8943821060
LANCIA      46456894
LANCIA      46537099
LANCIA      46542302
LANCIA      71753676
LANCIA      7644875
LANCIA      7758972
MAZDA      3BC7-15-909C
MAZDA      B3C7-15-909A
MAZDA      B3C7-15-909C
MAZDA      B3J2-15-909
NISSAN      11720-D4001
NISSAN      11920-F6501
NISSAN      A1720-D4001
OPEL      1340603
OPEL      94382106
PEUGEOT      6455-B2
RENAULT      7700861467
ROVER      ADU7786
ROVER      GFB80966
ROVER      GMB40966
SUBARU      73013-TA070
VAUXHALL      1340603
VAUXHALL      94382106
CHEVROLET      25182778
CHEVROLET      96416336
HYUNDAI      0K30C-15909D
HYUNDAI      23127-33300
HYUNDAI      97713-33340
KIA      0K2AA15908
KIA      B3C7-15-909C
CADILLAC      120576447
CADILLAC      12576447

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 962 K 4 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 962 K 4 HUTCHINSON:

2019-12-17
 5/5
Ok
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.