Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 133833 hüco

Cewka zapłonowa, Hueco 133833 HÜCO

133833 Cewka zapłonowa, Hueco HÜCO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

133833

numer części:

133833

producent:

HÜCO

Układ zapłonowy cewkowy dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079338332

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Hueco 133833 HÜCO

Cewka zapłonowa pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), C (W203), CLK (A208), CLK (C208), E T-MODEL (S210), E (W210), SLK (R170) 2.0/2.3 03.00-04.04
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0001501780
MERCEDES-BENZ      0001502880
MERCEDES-BENZ      A0001501780
MERCEDES-BENZ      A0001502880
zamienniki:
V30-70-0016
brak
VEMO
0040100033
brak
BERU
0040100039
brak
BERU
0040100059
brak
BERU
0040100080
brak
BERU
DMB945
brak
LUCAS ELECTRICAL
XIC8309
brak
QUINTON
80324
brak
FAE

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Hueco 133833 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.