Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48089 ngk

Cewka zapłonowa 48089 NGK

48089 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48089
87.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U5025

numer części:

48089

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326480895

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48089 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), C (W203), CLK (A208), CLK (C208), E T-MODEL (S210), E (W210), SLK (R170) 2.0/2.3 03.00-04.04
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 150 17 80
MERCEDES-BENZ      000 150 28 80
MERCEDES-BENZ      A 000 150 17 80
MERCEDES-BENZ      A 000 150 28 80
SMART      000 150 17 80
SMART      000 150 28 80
SMART      A 000 150 17 80
SMART      A 000 150 28 80
MAYBACH      000 150 17 80
MAYBACH      000 150 28 80
MAYBACH      A 000 150 17 80
MAYBACH      A 000 150 28 80

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48089 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48089 NGK:

2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.