Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 5PK865 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK865 INA

FB 5PK865 Pasek klinowy wielorowkowy INA
31.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

5PK863, 5PK864, 5PK865, 5PK866, 5PK867

numer części:

FB 5PK865

producent:

INA

Ilość żeber 5
Długość [mm] 865
nr EAN 4005108583611

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK865 INA

numery OEM:
BMW      1 437 450
BMW      1 744 986
BMW      11 28 1 437 450
BMW      11 28 1 437 872
BMW      11 28 1 744 986
BMW      11 28 2 247 743
BMW      11281437450
BMW      11281437872
BMW      11281744986
BMW      11282247743
BMW      1437450
BMW      1744986
ISUZU      8-94403-311-0
ISUZU      8944033110
MAZDA      K805-18-381A
MAZDA      K80518381A
MITSUBISHI      MD325600
MITSUBISHI      MD338513
MITSUBISHI      MD345395
MITSUBISHI      MD366357
TOYOTA      90916-02238
TOYOTA      90916-02336
TOYOTA      90916-02337
TOYOTA      9091602238
TOYOTA      9091602336
TOYOTA      9091602337
LEXUS      90916-02238
LEXUS      90916-02336
LEXUS      90916-02337
LEXUS      9091602238
LEXUS      9091602336
LEXUS      9091602337
MINI      1 437 450
MINI      1 744 986
MINI      11 28 1 437 450
MINI      11 28 1 437 872
MINI      11 28 1 744 986
MINI      11 28 2 247 743
MINI      11281437450
MINI      11281437872
MINI      11281744986
MINI      11282247743
MINI      1437450
MINI      1744986

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK865 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK865 INA:

2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.