Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1432 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1432 INA

FB 6PK1432 Pasek klinowy wielorowkowy INA
44.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

6PK1430, 6PK1431, 6PK1432, 6PK1433, 6PK1434

numer części:

FB 6PK1432

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1432
nr EAN 4014870118211

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1432 INA

numery OEM:
AUDI      03F 903 137 A
AUDI      03F903137A
BMW      11 28 7 835 178
BMW      11 28 7 835 482
BMW      11 28 7 838 226
BMW      11287835178
BMW      11287835482
BMW      11287838226
CHRYSLER      0 4668 324AB
CHRYSLER      0 4891 505AB
CHRYSLER      04668324AB
CHRYSLER      04891505AB
CHRYSLER      4891 505AB
CHRYSLER      4891505AB
FORD      1040754
FORD      7120854
FORD      95WF-6C301-CB
FORD      95WF6C301CB
FORD      97WF-6C301-AA
FORD      97WF6C301AA
MITSUBISHI      MD360215
NISSAN      11720-3TS0A
NISSAN      117203TS0A
SEAT      03F 903 137 A
SEAT      03F903137A
SKODA      03F 903 137 A
SKODA      03F903137A
VOLVO      9186320
VOLKSWAGEN      03F 903 137 A
VOLKSWAGEN      03F903137A
MINI      11 28 7 835 178
MINI      11 28 7 835 482
MINI      11 28 7 838 226
MINI      11287835178
MINI      11287835482
MINI      11287838226

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1432 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1432 INA:

2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.