Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1580 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1580 INA

FB 6PK1580 Pasek klinowy wielorowkowy INA
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1578, 6PK1579, 6PK1580, 6PK1581, 6PK1582

numer części:

FB 6PK1580

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1580
nr EAN 4014870125783

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1580 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1580 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1580 producenta INA

AUDI

03L903137A, 03L903137F, 06H903137H

VOLKSWAGEN

03L903137A, 03L903137F, 06H903137H

KIA

0K95K15909

FIAT

55193360

ALFA ROMEO

55193360, 551933600

DAIHATSU

9004831059

SEAT

03L903137A, 03L903137F, 06H903137H

numery OEM:
ALFA ROMEO      55193360
ALFA ROMEO      551933600
AUDI      03L 903 137 A
AUDI      03L 903 137 F
AUDI      03L903137A
AUDI      03L903137F
AUDI      06H 903 137 H
AUDI      06H903137H
DAIHATSU      90048-31059
DAIHATSU      9004831059
FIAT      55193360
SEAT      03L 903 137 A
SEAT      03L 903 137 F
SEAT      03L903137A
SEAT      03L903137F
SEAT      06H 903 137 H
SEAT      06H903137H
SKODA      03L 903 137 A
SKODA      03L 903 137 F
SKODA      03L903137A
SKODA      03L903137F
SKODA      06H 903 137 H
SKODA      06H903137H
VOLVO      3827273
VOLKSWAGEN      03L 903 137 A
VOLKSWAGEN      03L 903 137 F
VOLKSWAGEN      03L903137A
VOLKSWAGEN      03L903137F
VOLKSWAGEN      06H 903 137 H
VOLKSWAGEN      06H903137H
HYUNDAI      0K95K-15909
HYUNDAI      0K95K15909
KIA      0K95K-15909
KIA      0K95K15909

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1580 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1580 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.